maandag 23 mei 2011

Dankwoord

Veel mensen hielpen bij het ontwerpen, bouwen en verwerken van mijn opdracht. Ik wil zeker en vast deze mensen ook nog even op mijn blog vermelden. Zonder hen zou mijn opdracht immers niet gelukt zijn. Deze mensen zijn meer dan een vernoeming waard op deze blog:

  • Mijn mentor, J. Vandamme, stond mij het hele jaar met raad en daad bij om alles vlot te laten verlopen. 
  • Mijnheer M. Favere, leerkracht elektronica + ict en klastitularis, was altijd bereikbaar wanneer ik op een onverwacht probleem botste. 
  • Mevrouw H. Huyse, leerkracht Nederlands en Engels, dank ik voor het controleren van de verschillende schriftelijke opdrachten. 
  • Mijnheer F. Vanbiervliet, leerkracht mechanica, dank ik voor de bouw van de behuizing.

Tot slot wil ik nog iedereen bedanken die mij heeft geholpen bij andere kleine problemen.


1 opmerking: