maandag 11 april 2011

Laatste loodjes

De vakantie is begonnen, het lentezonnetje laat het beste van zich zien, de vogeltjes fluiten ons vrolijk wakker en het rapport mocht er zeker en vast zijn. Kortom: de ideale omstandigheden om de gip af te werken. Tijdens de examens hadden we een speciale gip-dag. Een hele dag konden we met hulp van onze leerkrachten werken aan de gip.

Ook ik heb op deze dag veel vooruitgang kunnen boeken. De eerste metingen zijn gedaan en de voeding is tot het uiterste getest. Jammer genoeg botste ik op een ander probleem. Toen ik een kleine maand geleden mijn eindwerk de eerste keer testte werkte deze perfect. Jammer genoeg is dit nu niet meer het geval. Komt het door kapotte IC's? Heb ik iets verkeerd aangesloten? Is er een verbinding kapot? Ik weet het niet, maar ik wil toch tegen het einde van deze week de metingen af hebben. 

Ik hou u verder nog op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten